یادواره ۳۴ شهید نیروگاه شهید سلیمی نکا در مازندران برگزار شد

سی و ششمین یادواره ۳۴ شهید نیروگاه نکا با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران و جمعی از مسوولان ، خانواده شهدا و مدیریت و کارکنان نیروگاه نکا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار عصر بانوان از شهرستان نکا، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز شنبه ۸ مهر ماه در سی و ششمین یادواره ۳۳ شهید نیروگاه نکا و بزرگداشت یک شهید خوشنام آرمیده در نیروگاه نکا اظهار کرد: شهدای برترین و بهترین بندگان خدا هستند که از جان شیرین و همه هستی خود و از همه نعمت ها گذاشتند تا خدمت کنند و اسلام و انقلاب زنده و پایدار بماند.
وی افزود: امروز استقلال و عزت ما به پشتوانه شهدایی است که خون و جان دادند و متاسفانه برخی مسوولان در خدمت رسانی به مردم تعلل دارند و جیب و رزومه خودشان را پر می کنند و با بیت المال خوب برخورد نمی کنند و با بیت المال اشرافی زندگی می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران یادآور شد: مسوولان ما باید دغدغه خدمت داشته باشند، یاران جانی باید باشند، اما برخی یاران زبانی هستند و بعضی ها هم یاران نانی هستند.

وی با بیان اینکه شهدا مصداق بارز یاران ملت و انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: شهدا هیچ گاه سواستفاده نمی کردند و بودند بسیاری که حقوق نمی گرفتند و احتیاط در بین المال داشتند و این موارد باید در دستور کار ما باشد.
آیت الله محمدی لایینی گفت: شهدا افتخار شهادت را از خاندان نبوت و ولایت به ارث برده‌اند و جانانه در برابر کفر، ظلم و ستم ایستادند و برگزاری یادواره شهدا در واقع حفظ ارزش ها و فضیلت ها در جامعه است تا آرمان های انقلاب و اسلام فراموش نشود.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: با یادواره شهدا، معنویت جامعه و ایمان تقویت می شود تا در مقابل همه مشکلات، ایمن بمانیم و نگاه شهدا همواره بر ما و جامعه ما جاری و ساری باشد.

آیت الله محمدی لایینیوی اظهار کرد: اگردر ما لیاقت وجود داشته باشد و دغدغه شهدا داشته باشیم و دغدغه معنویت دین انقلاب اسلامی باشد، خدا از ما حمایت خواهد کرد.
آیت الله محمدی لایینی گفت: نیروگاه نکا چهل سال به انقلاب خدمت کرده است و در مقابل بمباران صدام جانانه ایستاد و مقاومت و مقابله کرد و خدمات خوبی ارائه داده است و توفیقات خوبی هم کسب کرده که همه این موارد مرهون خون پاک شهداست و باید در ادامه راه شهدا ثابت قدم باشیم.