مهمترین راهکار مقابله با دشمنان حضور حداکثری در انتخابات است

فولادی از کارشناسان اجتماعی و سیاسی گفت: مهمترین راهکار مقابله با دشمنان و دلسرد کردن آنان حضور حداکثری در انتخابات پیش روست تا با حضور حداکثری و گسترده خود، خط بطلانی بر توطئه های دشمنان بکشیم.

به گزارش عصر بانوان، عباس فولادی از معتمدان و اثرگذاران شرق مازندران و کارشناس مسائل اجتماعی و سیاسی در دیدار صمیمی و نشست جهاد تبیین در جهت مشارکت حداکثری با متنفذین و معتمدین محله رکاوند خلیل شهر  اظهار کرد: یاد و نام غیورمردان عرصه ایثار و شهادت ، شهدای والامقام محله رکاوند خلیل شهر بهشهر را گرامی می داریم و امیدواریم شهدا و راه و نام و یادشان موجب خی ات در زندگی و عاقبت به خیری مان باشد.
وی افزود: حضور باشکوه و آگاهانه مردم در انتخابات، اقتدار و عزت ملی را افزایش خواهد داد 
فولادی با اشاره به بیانات ارزنده و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در خصوص تبیین اهمیت و جایگاه انتخابات یادآور شد: ایشان از انتخابات، به عنوان مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری یاد می کنند که به روشنی نشان دهنده اهمیت این رویداد در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد:جهاد تبیین زمینه ساز افزایش اعتماد عمومی و مشارکت در صحنه انتخابات است و باید زمینه ساز حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب افراد اصلح در این انتخابات شویم.
این کارشناس انور اجتماعی و سیاسی گفت: شرق مازندران از دیرباز از برخی مشکلات و معضلات همچون راه روستایی، جاده سازی ها، آب،  بهداشت و درمان، منطقه آزاد تجاری بندر امیرآباد، طرح هادی، نداشتن صنایع تبدیلی، عدم وجود کشتارگاه صنعتی و.. رنج‌می برد و باید با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و انتخاب فرد اصلح برای رفع محرومیت ها گام برداریم.
فولادی افزود: دشمن امسال با همه توان و حربه برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات استفاده کرده است و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی ۱۱ اسفندماه خط بطلانی بر برنامه های دشمنان است و همه ما باید یک تریبون بوده و با جهاد تبیین در انتخابات، حضور گسترده، حداکثری و معناداری را در انتخابات تجربه کنیم.