به مناسبت هفته دولت در نکا اجرایی شد؛

کلنگ زنی پارکینگ طبقاتی و افتتاح غسالخانه به همت شهرداری نکا

همزمان با آخرین روز از هفته دولت، آیین کلنگ زنی پروژه پارکینگ طبقاتی و مجتمع تجاری شهرستان نکا با حضور شریعتی نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، انگوران مدیرکل امور شهری استانداری، مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری نکا ، موسی خلیل شهردار نکا، سیداسماعیل میری رئیس شورای اسلامی شهر نکا و اعضای شوراي شهر نکا و جمعی از مدیران شهرستانی، با اعتبار بیش از ۲۰۰میلیارد تومان و با مشارکت بخش خصوصی اجرایی و همچنین غسالخانه و ساماندهی آرامستان شهرداری نکا با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش عصربانوان، غلامرضا شریعتی نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت: ایجاد همدلی برای رونق شهر و شهرستان ضروری است و وجود امام‌جمعه و مسوولان همدل و همراه در این وفاق و همدلی موثر بوده است.
وی، وجود پارکینگ طبقاتی را برای مشکلات ترافیکی شهرستان نکا مهم و ضروری برشمرد و افزود: وجود پارکینگ طبقاتی از نیازهای مهم جامعه امروز و شهرستان نکاست که با توجه به وجود ترافیک شهری می تواند  گره گشا باشد.
مدیرکل امور شهری استانداری مازندران هم با تبریک و گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: نکا مانند همیشه خوش می‌درخشد و این وفاق و همدلی که بین اعضای شورا، شهردار و معاونین برقرار می‌باشد، جای تقدیر دارد.
مهدی انگوران گفت: شهرداری نکا خدمات مهمی همچون خدمات‌رسانی قدم به قدم و محله به محله و علمداران خدمت را اجرایی کرد که در استان بی نظیر است.
وی گفت: دو پروژه  افتتاح غسالخانه و کلنگ‌زنی پارکینگ طبقاتی هم بیانگر اراده بالای شهردار نکا در اجرای پروژه های مختلف است که در همین راستا باید بستر برای سرمایه‌گذاران فراهم شود.
شهردار نکا هم با بیان اینکه نکا با ظرفیت‌هایی همچون کارخانه سیلو، سیمان، نیروگاه و مواهب طبیعی همچون؛ جنگل، دریا، ساحل و جلگه و مردمان شهیدپرور و نخبگان علمی، شایسته‌ی خدمات شایان ذکری است، خاطرنشان کرد: ما امروز در شهرداری تلاش داریم تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.
موسی خلیلی اظهار کرد: از ابتدای شورای ششم، برنامه اصلی ما، تدوین برنامه‌های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت در چشم‌انداز برنامه ۵ ساله توسعه و شناسایی چالش‌ها و آسیب‌های شهرمان بود که بر اساس آن برنامه‌ریزی و برخی از پروژه‌های عمرانی شهر را تعریف کردیم.
وی تصریح کرد: در چند سال گذشته، خدماتی همچون؛ بهره‌برداری از پارک جنگلی قرمرض، اخذ مجوز پارک جنگلی کوهسارکنده، احداث و بهره‌برداری از میدان امام رضا(ع)، احداث پل شورا در بستر رودخانه، آزادسازی حریم نکا رود، شروع ساماندهی مبادی ورودی غربی شهر، اخذ و مجوزات لازم و رونمایی از دو پروژه بزرگ و ساماندهی مبادی شمالی و شرقی و سایر پروژه‌ها در دستور کار شهرداری قرار گرفت و برخی تکمیل و بهره‌برداری رسید و برخی در دست اجرا است.
شهردار نکا گفت: کلنگ‌زنی پروژه پارکینگ طبقاتی در زمینی به مساحت ۹۱۴ متر مربع با صدور پروانه و پیش‌بینی ۱۴ طبقه با مساحتی بالغ بر ۱۴ هزار متر مربع و با امکاناتی همچون پارکینگ عمومی با ظرفیت ۱۷۰ خودرو، شهرک بازی و اولین پردیس سینمایی طبقاتی در شرق مازندران با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان اجرایی شد.