استاندار مازندران:

وضعیت عمومی « آرزو حضرتی » رو به بهبود است

استاندار مازندران وضعیت عمومی آرزو حضرتی ستاره جوان فوتبال بانوان ایران را رو به بهبود توصیف کرد و گفت: مردم و مسئولان نگران وضعیت این قهرمان ملی هستند.

سید محمود حسینی پور در حاشیه حضور خود بر بالین ملی پوش قائم شهری، گفت: وضعیت عمومی قهرمان ما، آرزو حضرتی، ملی پوش تیم ملی بانوان در رده سنی جوانان براساس گزارش‌هایی که رئیس بیمارستان دادند، خوب و رو به بهبودی است و کلیه اقداماتی که باید انجام می‌شد صورت پذیرفت.

استاندار تاکید کرد: چنانچه نیاز به انتقال بیمار به تهران یا خارج کشور باشد این آمادگی وجود دارد، هرچند براساس اعلام رئیس بیمارستان همه اقداماتی که باید انجام شود در این بیمارستان صورت پذیرفته است.

حسینی پور با بیان اینکه بیمارستان ولیعصر (عج) قائمشهر در شمار بیمارستان‌هایی است که به دلیل تخصصی بودن از استان‌های دیگر و حتی خارج کشور پذیرش بیمار دارند، اظهار داشت: همه مردم و مسئولین نگران وضعیت این قهرمان ملی هستند و می‌بایست کمک کنیم هرچه زودتر از این وضعیت خارج شوند.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این اینکه تحویل پروژه ورزشگاه شهید وطنی از موعد مقرر آن نگذشته است و پیمانکار طبق قرارداد متعهد شده است، تیر ماه سال آتی این استادیوم را تحویل دهد، افزود: مسئولیت این پروژه برعهده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران است و بودجه خاصی برای این مجموعه در ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

وی گفت: حق با هواداران است و ما هم دوست داریم بازی‌های نساجی در قائمشهر برگزار شود و طبق قرارداد این استادیوم در تیرماه افتتاح می‌شود.