نگاه مقام عالی دولت در مازندران در مولدسازی دارایی‌ها و توسعه اقتصادی جای قدردانی دارد

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پایان سفر یکروزه به مازندران، نگاه و تلاش استاندار برای توسعه اقتصادی و تولیدی استان را شایسته قدردانی دانست و تصریح کرد، نگاه مقام عالی دولت در مازندران در مولدسازی دارایی‌ها و توسعه اقتصادی، مورد حمایت و پشتیبانی دولت است. ‎

احسان خاندوزی، شنبه در حاشیه بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان برنامه پایانی سفر به مازندران افزود: سیاست دولت و به ویژه رییس‌جمهور، مولدسازی دارایی های دولت است و ضرورت دارد مدیران با جدیت به این سمت گام بردارند.

وی ادامه داد: استاندار مازندران برنامه های خوبی در این زمینه دارند و نگاه مقام عالی دولت در مازندران در مولدسازی دارایی ها و توسعه اقتصادی مورد حمایت و پشتیبانی دولت است.

وزیر اقتصاد، با اشاره به این که با تلاش های مدیریتی در استان مازندران و مدیر ارشد اجرایی دولت در استان گفت: تولیدات شرکت صنایع چوب و کاغذ نسبت به ۲ سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است و این شرکت به عنوان یکی از کانون های تولیدی در این حوزه، در مسیر رونق قرار گرفته است.

خاندوزی افزود: انتظار داریم با حمایت هایی که توسط شبکه بانکی کشور صورت می‌گیرد، یک سوم نیاز کشور توسط این شرکت تامین گردد تا در آینده نسبت به نوسازی فناوری این مجموعه بتوانیم اقدام کنیم .

وی ادامه داد: از همه مدیران استان درخواست داریم با همین سرعت و جهت گیری که مدیریت ارشد استان در دستور کار دارد، در این مسیر تلاش کنند تا در سال آینده با توجه به هماهنگی که میان دولت و مجلس وجود دارد، شاهد رونق و توسعه صنعت چوب و کاغذ استان مازندران باشیم.