وزیر اقتصاد و دارایی:

منطقه آزاد مازندران به دروازه تجارت و صادرات تبدیل شود/  مناطق آزاد باید پیوند دهنده اقتصاد منطقه خود در عرصه بین‌المللی باشد

خاندوزی گفت: منطقه آزاد مازندران به دروازه تجارت و صادرات باهدف رشد اقتصادی تبدیل شود و پیوند دهنده اقتصاد منطقه در عرصه بین المللی باشد.

به گزارش خبرنگار  عصربانوان از استان مازندران،  احسان خاندوزی -وزیر کشور روز دوشنبه (۶آذر) در همایش فرصت‌ها و چالش‌های منطقه آزاد در دانشگاه مازندران با اشاره به صادرات سه و نیم میلبون تنی مازندران در هفت ماهه نخست امسال اظهارکرد: تجارت ۱.۵ میلیارد دلاری مازندران در سال جاری نشان از فراهم بودن زیرساخت در این استان است.
وی  منطقه آزاد مازندران را ظرفیت‌ خوب مازندران برای توسعه اقتصادی دانست و افزود:  منطقه آزاد مازندران با توجه به دارا بودن ظرفیت کشورهای حاشیه خزر باید به دروازه صادرات تبدیل شود.
وزیر اقتصاد و دارایی یادآور شد: منطقه آزاد باید با جامعه محلی خود پیوند موثری برقرار کند تا جوامع محلی آن منطقه را برای خود آزار تلقی نکنند.
خاندوزی گفت: سرمایه گذاری در مناطق آزاد گامی مهم برای رونق صادرات و برای دولت بسیار حائز اهمیت است.
وی اظهار کرد: مناطق آزاد باید پیوند دهنده اقتصاد منطقه خود در عرصه بین‌المللی باشد و بازارهای کشورهای خارجی را در اختیار داشته باشد.