مازندران میزبان چهارمین بادواره ۳۳۰ شهید رسانه کشور و شهدای رسانه غزه

چهارمین یادواره ۳۳۰ رسانه‌ کشور و ۷۱ شهید خبرنگار غزه در دانشگاه آزاد اسلامی بابل بیان سخنرانی سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار عصر بانوان، سردار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در چهارمین یادواره ۳۳۰ رسانه‌ کشور و ۷۱ شهید خبرنگار غزه در دانشگاه آزاد اسلامی بابل بیان داشت: در طول تاریخ اشغال فلسطین ۶۱ بار رژیم جعلی بر علیه مردم مظلوم فلسطین تاخت و تاز سنگین انجام داد اما در این مقطع به کمک رسانه‌های مردمی و حق طلب مظلومیت فلسطین جهانی شد.
وی با بیان این مطلب که در گذشته به خاطر فقدان رسانه های مردمی جنایت‌های اسرائیل زیاد برای افکار عمومی تشریح نشده بود، افزود: اما در جنایت‌های اخیر این رژیم منحوس علیه مردم بی دفاع غزه، رسانه‌ها به خوبی برای افکار عمومی مظلومیت مردم فلسطین را بیان کردند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مطلبی که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب فرموده بودند که فلسطین مسئله اول مسلمانان است اما امروز این تفکر در جهان گسترش پیدا کرد و فلسطین مسئله اول جهان تبدیل شد.
سلیمانی با ذکر این مطلب که رژیم صهیونیستی به شکست رسانه‌ای حوادث اخیر در غزه اعتراف کرده است، افزود: همه ما وظیفه داریم که هر کدام یک رسانه باشیم و مظلومیت مردم بی‌دفاع غزه را روشنگری کنیم.