لزوم تبیین نقش بانوان در مهار فتنه و خلق حماسه ۹ دی

حجت الاسلام اصغری ولوجایی به حضور بانوان در خلق حماسه ۹دی و مهار فتنه ۸۸ اشاره و با بیان اینکه دشمن درصدد تضعیف  شان و جایگاه زنان است، برلزوم تبیین جایگاه حقیقی زن در اسلام و عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد. 

‌به گزارش خبرنگار  عصر بانوان به نقل از خبرگزاری شبستان ، حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی (هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت) ضمن گرامیداشت ایام منتسب به شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به چهاردهمین سالگرد قیام مردمی نهم دی، اظهار کرد: نقش زنان و مردان ایران اسلامی در دفاع از ارزش های انقلاب شایسته تحسین است. 
وی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایات صهیونیست‌ها در غزه، به چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: جریان مقاومت با تاسی از اندیشه های سردار شهید قاسم سلیمانی در غزه ساری و جاری است.  
حجت الاسلام اصغری ولوجایی به فتنه های استکبار در ایران اسلامی اشاره کرد  و افزود: پشتیبانی ملت از انقلاب و ولایت در تمامی بحران ها شکست استکبار ر رقم زد.
وی به تقارن دهه بصیرت با روز مادر و زن اشاره و خواستار تبیین اندیشه های امامین انقلاب اسلامی در حوزه زن بین اقشار مختلف جامعه تاکید کرد.
حجت الاسلام اصغری ولوجایی بااشاره به نقش مردم در خنثی شدن فتنه دشمن در سال ۱۳۸۸، افزود: دستگاه های اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی برای تبیین نقش مردم در خنثی شدن فتنه دشمنان انقلاب تدبیر کنند.
وی به اجرای طرح جمعه خشم در استان های کشور اشاره کرد و گفت: راهپیمایی جمعه خشم آخر هفته جاری در ساری بعد از اقامه نماز جمعه برگزار می شود.  
حجت الاسلام اصغری ولوجایی برلزوم تبیین نقش مقامات آمریکایی بین مردم به ویژه دانشجویان تاکید کرد و خواستار برپایی ایستگاه نقاشی، برگزاری مسابقه عکاسی و برپایی نمایشگاه عکس با محوریت حماسه مردمی نهم دی شد.
وی به حضور بانوان در خلق حماسه ۹دی و مهار فتنه ۸۸ اشاره و با بیان اینکه دشمن درصدد تضعیف  شان و جایگاه زنان است، برلزوم تبیین جایگاه حقیقی زن در اسلام و عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.