قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه ای شهرستان گلوگاه آغاز به کار کرد

فرجی از آغاز به کار قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه ای شهرستان گلوگاه خبر داد و گفت: همه تلاش ما برای رفع محرومیت ها و خدمت بی منت به مردم است.

هادی فرجی – مسئول قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه ای شهرستان گلوگاه در گفت و گویی اظهار کرد: ارائه خدمات بی منت به مردم و افراد مناطق محروم از مهمترین اهداف این قرارگاه است.
وی افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی با هدف محرومیت زدایی از روستاها در مازندران آغاز به فعالیت کرده است و همه تلاش ما در همین راستاست.

فرجی یادآور شد: آیین افتتاح قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه ای شهرستان گلوگاه با حضور حجت الاسلام میراحمدی امام جمعه گلوگاه، مهدی داودی فرماندار گلوگاه، آهنگران معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مسوولان شهرستانی در سال ارشاد گلوگاه برگزار و این قرارگاه به صورت رسمی شروع به فعالیت کرد.

مسئول قرارگاه جهادی پیشرفت منطقه ای شهرستان گلوگاه گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی توانسته است با کمک مردم و بخش حاکمیتی قدم‌های مؤثری در راستای پیشرفت و عمران روستاها بردارد و تلاش داریم تا در شهرستان گلوگاه هم در این بخش فعال شده و به رفع محرومیت ها بپردازیم.
وی یادآور شد: عزم خود را با استفاده از نیروهای متعهد و متخصص برای رفع محرومیت ها از منطقه جمع کرده ایم و امیدواریم که در ادامه راه با همکاری، همراهی و اتحاد و وحدت موفق عمل کنیم.