غرفه حفظ محیط زیست و پسماند مازندران از اولویت های مهم نمایشگاه توانمندی های روستایی مازندران

مدیر کل امور روستایی استانداری مازندران گفت: حفظ محیط زیست و پسماند از تاکیدات مهم استاندار مازندران در این‌نمایشگاه بود که غرفه های مازندران را در بین یکهزار و ۵۰۰ غرفه کشور متمایز کرد.

به گزارش عصر بانوان؛
احمدی مدیر کل امور روستایی استانداری مازندران در نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری مازندران در تهران در جمع خبرنگاران با تبریک روز روستا و عشایر و بزرگداشت نام و باد شهدا اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی روستایی در راستای منویات رهبری در جهت تقویت اقتصاد در روستاها و در بین روستاییان است.
وی افزود: سیاست های مهم دولت مردمی رئیس جمهور هم تقویت روستاها و افزایش تولیدات و ریل گذاری در این بخش است.
مدیر کل امور روستایی استاندار مازندران با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم استاندار مازندران هم توجه به روستاها و توانمندسازی در این بخش است، یادآور شد: باید توانمندی های استان مازندران را تقویت و به سمت تولیدات و اشتغال بیشتر سوق دهیم تا در جهت پویایی و توسعه اقتصادگام برداریم.
احمدی گفت: نهاد مناطق محروم ریاست جمهوری با ابتکاری جدید پنجمین نمایشگاه توانمندی های روستایی و عشایری کشور را در مصلای حضرت امام در تهران از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه برپا کرده است و بر اساس دستور استاندار مازندران، این استان با توان ۵۰ غرفه و اعزام تولیدکنندگان روستایی در این‌نمایشگاه حضور و درخشش خوبی داشته است.
وی بیان داشت: معاون اول رییس جمهور در اولین روز از جشنواره با حضور در نمایشگاه، از غرفه مازندران بازدید و از عملکرد بسیار خوب استاندار مازندران تقدیر کرد.
به گفته احمدی، حفظ محیط زیست و پسماند از تاکیدات مهم استاندار مازندران در این‌نمایشگاه بود که غرفه های مازندران را در بین یکهزار و ۵۰۰ غرفه کشور متمایز کرد.
مدیر کل امور روستایی استانداری مازندران افزود: بیشترین هدف ما معرفی توانمندی های روستایی در بخش کشاورزی، دامپروری و.. بوده است و امیدواریم در نمایشگاههای بعدی با درخشش بیشتری حضور پیدا کنیم.
احمدی گفت: با همه توان در این‌نمایشگاه حضور داشته و از همه بخشداران، دستگاه‌های اجرایی، دهیاران و شوراها برای حضور در این‌نمایشگاه قدردانی می کنم.
وی یادآور شد: تلاش شد تا در کنار نمایشگاه و ارائه توانمندی ها، در راستای افزایش ارتباطات با استان‌ها و کشورهای دیگر هم تلاش شود که در بخش شیلات و گل و گیاه با کشورهای حاشیه خزر ارتباط برقرار و قراردادی در همین ایام منعقد شد تا در تبادل کالا، فروش و ارزآوری اثرگذار باشد، که بیانگر توان مازندران در این بخش است تا مازندران و کشورمان به کشورهای مختلف شناسانده و معرفی شود.