دیدار سردار فولادی با مادر و پدر شهیدان عالیشاهی

سردار فولادی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه با خانواده شهیدان عالیشاهی دیدار و از آنان دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار عصر بانوان، عباس فولادی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه همزمان با شروع تبلیغات رسمی انتخابات در دیدار با خانواده شهیدان عالیشاهی اظهار کرد: خانواده شهدا چشم و چراغ این جامعه هستند و امروز قدم نهادن ما در عرصه انتخابات به دلیل آزاری و امنیتی است که توسط خون شهدا برای ما فراهم شده است.
وی افزود: ما هر چه آوریم از شهدا و خانواده شهداست و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و خانواده شهدا وظیفه ای تمام نشدنی برای ماست.

فولادی گفت: رسالت ما در انتخابات بزرگ است و باید در برابر توطئه های دشمنان ایستاده و تهدیدها و توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.
وی افزود: ما بیمه شده امام زمان و شهداست و انقلاب ما صاحب دارد و شهدا ناظرند و ما براساس تکلیف در ابن انتخابات حاضر شده و تا آخر برای این انقلاب ایستاده‌ایم.
نامزد دوازدهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه یادآور شد: مردم بهشهر و مازندران و ایران بر خلاف همه توطئه ها پای انتخابات هستند تا امام عصر و شهدا خوشحال شوند.
وی افزود: حالا نگاه شهدا به انتخاب ماست تا درست انتخاب کنیم و حضور با شور و شعور ما در این برهه حساس از انقلاب اثرگذار است.
فولادی گفت: انتخاب درست ما موجب خوشحالی امام زمان است و  اینکه خودمان هم شرمنده شهدا نباشیم.
وی اظهار کرد: بااستعانت ازخداوندبزرگ،ظل توجهات ولیعصر (عج)،بابهره مندی ازمنویات امامین انقلاب اسلامی،باایمان کامل به نقش بی‌بدیل آحادمردم درتعیین سرنوشت کشور،گام درعرصه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهاده ام تادر این برهه تاریخی اقتصادی،سیاسی،
اجتماعی حساس کشوروجهان،به عنوان یک سربازمکتب انقلاب باردیگربه وظیفه شرعی وتکلیف انقلابی خویش عمل کرده باشم.
این نامزد انتخاباتی گفت: دراین راستا،با تجربه ای گرانسنگ بیش از۴۰سال خدمت عاشقانه،متعهدانه وصادقانه آمده ام تاطعم شیرین خدمت رابه همگان بچشانم.ایمان دارم درآوردگاه انتخابات حماسی اسفند۱۴۰۲،فراترازرقابت های موجود،ضمن به تبین عالمانه چالش های پیش روی منطقه،استان،کشوروبیان راهبردهای برون رفت ازآنهادرنیل به توسعه همه جانبه پایدارمبتنی برمزیت نسبی منطقه بابهره مندی ازحضور نخبگان،عالمان،دانشگاهیان،آحادجوانان وهمه ظرفیت های ممکن دریک فضای رقابتی سالم ومؤثرباهمراهی،همدلی و مشارکت همه شهروندان منظقه اهتمام ورزم.
فولادی افزود: به لطف الهی،این حماسه مشارکت و حضور پر شور و شعور و حداکثری مردم باید بسترساز تحقق حماسه درخورشأن ملت شایسته ایران،موردتأکیدمقام معظم رهبری،آمال شهدای گرانقدرومنتج به انتخاب نماینده درتزارجمهوری اسلامی ایران باشد.