شهدای سلامت‌ همچون شهیده کلبادی نژاد نماد ایثار و فداکاری جامعه امروز هستند

حجت الاسلام سرلک عضو هیأت علمی دانشگاه  گفت: خون شهدا، راه و روش شان راه و روش بزرگی است که در همیشه تاریخ جریان دارد و هرگز پایمال نمی شود و نفس کارهای شهدا همیشه ماندگار است و شهدای سلامت همچون‌شهید کلبادی نژاد نماد فداکاری در جامعه امروز هستند.

به گزارش عصر بانوان، حجت الاسلام علی سرلک در اولین یادمان شهیده سلامت میترا کلبادی نژاد در مسجد حضرت ولیعصر (عج) گلوگاه اظهار داشت: انسانها دو دسته اند، گروهی از دنیا بزرگترند و مقصد و دنیای بزرگتری را برای خود انتخاب کرده اند و برخی هم دنیای کوچک ثروت و زر و قدرت را انتخاب کرده اند و به دنیال مادیات و امیال دنیوی هستند.

وی افزود: این بانوی شهیده “میترا کلبادی نژاد”  ، انتخاب بزرگتری از دنیای فعلی داشته و با قلب بزرگ خود انتخاب بزرگی را داشته و با نثار جان خود به دیگران زندگی بخشید.

به گفته حجت الاسلام سرلک، انسان های بزرگ، این دنیا برایشان کوچک و خرد است و در این دنیا نمی گنجند و رسیدن به قرب الهی برایشان بزرگترین آرزوهاست که با اعمال خود به آن دست پیدا می کنند و شهدای ما در این‌گروه قرار دارند.

عضو هیات علمی دانشگاه  افزود: خون شهدا، راه و روش شان راه و روش بزرگی است که در همیشه تاریخ جریان دارد و هرگز پایمال نمی شود و نفس کارهای شهدا همیشه ماندگار است.

وی گفت: شهدای سلامت نماد ایثار و گذشت هستند هستند و دخترانی همچون شهیده میترا کلبادی نژاد افتخار ایران اسلامی و مملکت ما هستند و ما باید به وجود چنین دخترانی ببالیم و زندگی و خدمات رسانی بی منت شان الگوی زندگی ما باشد.

شهیده سلامت ” میترا  کلبادی نژاد ” اهل شهرستان گلوگاه مازندران و  پرستار مرکز بهداشتی درمانی روستای آبندانسر ساری بود که در شهریور ماه ۱۴۰۰ بر اثر بیماری کرونا به شهادت رسید.