شرق مازندران میزبان دومین همایش فرصت ها و جذابیت های سرمایه گذاری

همایش فرصت ها و جذابیت های سرمایه گذاری در شرق مازندران یک فرصت مناسب برای معرفی ظرفیت های شرق مازندران در حوزه صمت ، کشاورزی و گردشگری در جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری در منطقه است.

علی اصغر میرزایی در جلسه شورای اداری که با حضور حجت الاسلام جباری امام جمعه بهشهر ، شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه ،کیانی دادستان محترم معاونین و بخشداران و روسای دستگاه های اجرایی تشکیل شد،ضمن اشاره به برگزاری دومین همایش فرصت ها و جذابیت های سرمایه گذاری در شرق مازندران خاطر نشان کرد: همایش فرصت های سرمایه گذاری شرق مازندران در حالی برگزار می شود که همه ما باید تلاش کنیم تا در بخش اشتغال و فرصت شغلی با توجه به بیکاری بالای منطقه فعال تر عمل کنیم.
فرماندار بهشهر یادآور شد : همایش فرصت های سرمایه گذاری شرق مازندران با هماهنگی و همکاری فرمانداران سه شهرستان در انستیتو تیرتاش برگزار می شود که ضمن معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری شرق مازندران ایجاد غرفه های تخصصی در حوزه صمت ، جهاد کشاورزی ، و گردشگری و صنایع دستی جهت بازدید سرمایه گذاران در دستور کار قرار دارد.
همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرق مازندران فردا پنجشنبه ۲۴ آذر ماه ساعت ۸ صبح در سالن همایش مرکز آموزشی دخانیات تیرتاش برگزار می شود