دیوار بی اعتمادی بین‌مردم و مسوولان برداشته شود/ کم آبی بیکاری و مشکلات اقتصادی مهمترین معضل شرق مازندران

حجت الاسلام عقیلی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: مردمان خوبی داریم که نظام را دوست دارند و وفادار انقلابند اما اشتغال، معیشت، ازدواج، تهیه مسکن و.. دغدغه جدی مردم است و باید مجلسی تشکیل شود که دیوار بی اعتمادی بین‌مردم و مسوولان برداشته شود و باید مدرسانی به مجلس بفرستیم که دغدغه مردم و مبارزه با ظلم دارند.

حجت الاسلام سیدنورمحمد عقیلی از زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب است که دستگیری توسط ساواک را هم داشته است.
حجت الاسلام سیدنورمحمد عقیلی متولد ۱۳۳۰ و دارای فرزند ۳ فرزند و دارای تحصیلات حوزوی معادل فوق لیسانس و مورد حمایت حزب کارگزاران سازندگی ایران  است.
از مسوولیت های وی می توان به مشاور معاون رئیس جمهوری در بنیاد شهید، مدیرکل بنیاد شهید قم ولرستان، مدیر کل ویژه بنیاد شهید کشور، فعالیت در طرح هلی عمرانی کشوری، استانی و شهرستانی نام برد.
حجت‌الاسلام سیدنورمحمد عقیلی نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه در گفت وگویی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه گفت: اشتغال، بیکاری و مشکلات اقتصادی و معیشتی  مهمترین مشکل حوزه انتخابیه شرق مازندران است که در شرایط فعلی اولویت دارترین کار ما باید رفع بیکاری و توسعه اقتصاد در جامعه باشد.
نامزد دوازدهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: کم آبی، بیکاری و مشکلات اقتصادی معضل مهم شرق مازندران و حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه است و باید برای رفع معضل کم آبی و رفع تنش آبی در منطقه، تلاش برای بهره برداری از سدگلورد و تامین آب شرب و کشاورزی برای مردم و کشاورزان با قوت در دستور کار قرار  گرفته و اجرایی شود.
حجت الاسلام عقیلی افزود : برای توسعه اقتصادی ، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری منطقه توجه به صنعت گردشگری و بومگردی، توجه به ایجاد صنایع تکمیلی و رفع موانع تولید و توجه به تولیدکنندگان و فعال کردن واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل در منطقه  و استفاده از توان‌نخبگان باید مورد توجه باشد.
وی گفت: مجلس یازدهم علی رغم تلاش های انجام شده توسط نمایندگان مجلس در برخی موارد دارای کاستی هایی بوده‌است که از جمله عدم توجه به‌ نظارت به عنوان اصل مهم مجلس و همچنین همراهی سیاسی با دولت و عدم توجه به استیضاح وزرا، در برخی موارد مجلس انقلابی تنها در شعار خلاصه شد و در عمل چنین چیزی نبود و همچنین به دلیل نبود افکار و اندیشه های مختلف، تضارب آرا و نگاه علمی پایداری وجود نداشت و  در این‌مجلس نگاه سیاسی بر سایر امور ارجعیت داشت که بهتر بود از توانمندی ها استفاده شود وتنها نگاه سیاسی محض مورد توجه نباشد.
وی با بیان اینکه عمده مشکل مردم ما مشکل اقتصادی و مشکل تورم  و عدم ثبات اقتصادی است که همه را رنج می‌دهد، یادآور شد: باید برای رفع معضلات و مشکلات معیشتی و اقتصادی و اشتغال مردمی   کار پایدار انجام داد و کاری کرد که مُسکن وار نباشد.
نامزد دوازدهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: تنها راهکار ایجاد ثبات اقتصادی در کشور و از بین بردن تورم، ایجاد درآمد پایدار برای کشور است و تنها راه ایجاد درآمد پایدار برای کشور تولید است.
وی افزود: تولید موجب اشتغال فرزندان ما و سپس موجب درآمد می‌شود.
این کاندیدای انتخابات مجلس گفت:  سالهاست که مقام معظم رهبری می‌گوید تولید ، تولید، سال تولید ، سال حمایت از تولید، اما مدیران و نمایندگان مجلس جز حرکت های مُسکن وار عمل مثبت پایداری انجام نداده اند.
وی اظهار کرد: کشور ما امکانات و منابع خوبی در اختیار دارد و با مدیریت درست منابع و عدم خام فروشی می‌شود به کارهای بزرگ و توسعه دست یافت.
حجت الاسلام عقیلی گفت: برای صادرات بیشتر و درآمد بیشتر هنوز خیلی خیلی عقب هستیم و مجبوریم خام فروشی کنیم تا هزینه های کشور تامین شود.
این کاندیدای مجلس اظهار کرد: شرق مازندران با دارا بودن منابع سرشار طبیعی و دارا بودن بندرامیرآباد، نیروگاه نکا، سیمان نکا و بسیاری از کارخانجات و صنایع از بیکاری و عدم اشتغال جوانان رنج‌می برد و نرخ بیکاری ۱۹ درصدی در شان مردم ولایی و انقلابی ما نیست و  توجه به‌ ساخت ابر پروژه های نفتی ، گازی، نیروگاهی و معدنی در حوزه شرق مازندران راهکار خداحافظی با بیکاری است.
وی افزود: براساس دغدغه های رهبری  و اینکه رهبر معظم انقلاب به تولید تاکید دارند و در این کشور پول و سرمایه و فکر و ایده فراوان داریم و باید با تولید برای کشور درآمدزایی کرد.
این کاندیدا یادآور شد: برخی بدخواهان  کشورمان را به این روز انداختند و همچنان که امام فرمود:” نگذارید کشور دست نااهلان بیفتد” باید دفت کنیم.
به گفته حجت الاسلام عقیلی، باید افرادی را به مجلس بفرستیم که داد ما را بزنند و مشکلات ما را فریاد کنند که امام راحل هم  تاکید داشتند که‌مدرس را به مجلس بفرستید که‌مشکلات را فریاد بزنند و با دشمن مبارزه کنند و لذا در شرایط امروز باید با دقت بیشتری در انتخاب فرد اصلح برای مجلس دقت کرده و مدرس هایی را به مجلس بفرستیم که دغدغه مردم و رفع مشکلات مردم را داشته، فریاد مشکلات مردم را بزنند و با ظلم و ظالمین و دشمنان مقابله کنند.
وی افزود: مردم همیشه در صحنه شرق مازندران امسال هم‌ همپای همه مردم کشور همچون ۲۲ بهمن با حضور در پای صندوق های رأی با لبیک به ندای رهبرمان و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدا زمینه ساز اقتدار و سربلندی نظام و کشور می‌شوند.
نامزد دوازدهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: در زمان حساسی قرار داریم و حضور مردم پای صندوق های رأی خاری به چشم دشمنان است و البته به وظایف دولتمردان و نمایندگان مجلس می افزاید تا در راستای دغدغه های رهبری در زمینه تولید و مهار تورم گام برداشته و معضلات و مشکلات مردم را برطرف کنند.