توانایی بانوان در پست های مدیریتی باید همپای مردان دیده شود

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: بانوان به‌عنوان نیمی از جمعیت جامعه سهم بسزایی در پیشبرد اهداف توسعه ای دارند که باید توانایی‌های آنان را هم‌پای مردان در پست‌های مدیریتی برای برنامه‌ریزی هر چه بیشتر در این زمینه مورد توجه قرار داد.

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی به نقش اثرگذار زنان در عرصه‌های مختلف جامعه اشاره و اظهار کرد: امروز کشور هم هم‌افزایی، هم‌فکری در حوزه‌های مختلف نیاز دارد که نقش زنان را نمی‌توان در تحقق این مهم نادیده گرفت.
وی افزود: اگر چه در اسلام بین زن و مرد فرقی نیست و زن و مرد مکمل یکدیگر هستند اما نقش تاثیرگذار زن در جامعه، تحکیم خانواده و توسعه اقتصادی بر کسی پوشیده نیست.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: زنان و مردان به‌عنوان شرکای اجتماعی هستند نمی‌توان به نقش زنان در مبارزه با کرونا و دیگر مسائل اجتماعی نادیده گرفت.
بابایی به نقش زنان و مادران در تحکیم خانواده اشاره کرد و افزود: مادران این سرزمین حتی در هشت سال دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کردند اینجاست که باید به دغدغه‌های آن‌ها توجه کرد.
وی یادآورشد: مجلس شورای اسلامی و دولت در برنامه هفتم‌ به نقش پررنگ زنان در جامعه توجه ویژه کرد که می‌توان به توجه به زنان ورزشکار قهرمان، ورزش روستایی و‌ بومی در حوزه بانوان، رتبه‌بندی معلمان ، جوانی جمعیت و ساماندهی کارکنان دولت اشاره کرد.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بانوان به‌عنوان نیمی از جمعیت جامعه سهم بسزایی در پیشبرد اهداف توسعه ای دارند که باید توانایی‌های آنان را هم‌پای مردان در پست‌های مدیریتی برای برنامه‌ریزی هر چه بیشتر در این زمینه مورد توجه قرار داد.
بابایی کارنامی گفت: بانوان سرزمین ما علاوه بر نقش تاثیرگذار در جامعه نقش بسیار مهم تربیتی در خانواده هم دارند که آن‌ها را نمونه کرده است.