ترافیک در جاده های مازندران سنگین است  

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در هر سه محور ارتباطی این استان را در زمان حاضر سنگین توصیف کرد.   سرهنگ یدالله جهان‌تاب با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، گفت: ترافیک خودرو در جاده کندوان مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا […]

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در هر سه محور ارتباطی این استان را در زمان حاضر سنگین توصیف کرد.

 

سرهنگ یدالله جهان‌تاب با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است، گفت: ترافیک خودرو در جاده کندوان مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده های انارک، چها باغ و حدفاصل پیچ سرهنگ تا گچسر سنگین گزارش شده است.

سرهنگ جهانتاب وضعیت ترافیک در محور هراز مسیر  رفت و برگشت در محدوده تونل شماره یک و در مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده های بایجان ، شاهاندشت و آب اسک را نیز سنگین اعلام کرد.

وی با بیان این که محورهای شمالی در زمان حاضر فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت تردد خودرو در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب در محدوده گیلاوند را نیز سنگین و در آزاد راه تهران و شمال را نیز روان اعلام کرد.

بر اساس برنامه ریزی مرکز مدیریت راه‌های کشور و پلیس راه ، محدودیت های ترافیکی تعطیلات نیمه خرداد تا ساعت ۲۴ امروز در کندوان و هراز اعمال می شود.

طبق این برنامه ریزی ، با وجود پایان تعطیلات چهار روزه نیمه خرداد ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز هم از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد شد. در عین حال تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور چالوس به کرج و بالعکس کماکان ممنوع است.

در محور هراز هم تردد کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۲۴ امروز ممنوع است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است.