بانوان در جامعه نیازمند نقش آفرینی هستند

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: بانوان در جامعه نقش آفرین اند و باید از  هنری که دارد، تخصصی که دارد باید از هنر و تخصصی بانوان باید در مشاغل مختلف استفاده شود.

عباس فولادی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه گفت و گو با عصر بانوان اظهار کرد: با توجه به اینکه نیمی از نیروی انسانی هر جامعه زنان هستند زن و مرد دو جنس مخالف همچون دو بال پرنده حیات بشر را به سر منزل مقصد می رسانند و همگامی و همدوشی مردان و زنان، جامعه را به توسعه برساند.
وی افزود: بانوان در جامعه نقش آفرین اند و باید از  هنری که دارد، تخصصی که دارد باید از هنر و تخصصی بانوان باید در مشاغل مختلف استفاده شود.
فولادی حضور خود در این انتخابات را وظیفه و تکلیفی دانست که احساس کرد.
براساس اعلام  این‌نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهشهر،  نکا و گلوگاه بعد از درخواست بسیاری از نخبگان و معتمدین منطقه وارد رقابت های انتخابات شد و در صورت انتخاب شدن همه تلاشش را بکار می‌گیرد تا در راهی که برای مردم در آن پای گذاشتم ثابت قدم بماند .

وی مهمترین چالش حوزه انتخابیه را  بحث حمایت از تولید اعم از بخش های
کشاورزی، دامی و صنعتی است که باید در این بخش با استفاده از توان متخصصان وارد شد و گره گشایی کرد و مجلس می تواند در این بخش با وضع قوانین اثرگذار باشد.

وی گفت: در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه، موضوع منطقه آزاد تجاری مساله مهمی است که سالها  مطرح می شود  اما هیچ قانونی برای فراهم کردن بسترهای آن لحاظ نمی شود، اشتغال جوانان و تصویب قانون شفافیت آرا از جمله مواردی است که مجلس یازدهم نتوانست نمره قبولی را در آن کسب کنند.

فولادی اظهار کرد: در صورت انتخاب حتما براساس قانون حرکت کرده و در مسیر قانون‌گام بر می دارد .
نامزد دوازدهمين دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه یادآور شد: مجلس در راس امور است و با شفافیت اقتصادی،مشخص کردن محل هزینه های انتخاباتی و هدایای خارجی و به خصوص شفافیت آرای خود در مجلس شورای اسلامی می تواند گامی مهم و اساسی در مقابله با فساد بردارد.
فولادی گفت: مشارکت مردم در اولویت است زیرا در نهایت هدف ما از کاندیداتوری و حضور در پارلمان کشور حل مشکلات مردم و سربلندی کشور و نظام است که لازمه آن حضور مردم در پای صندوق های رای در روز ۱۱ اسفند است.