امید آفرینی اولویت مهم مسوولان در هفته دولت مازندران

استاندار مازندران گفت: امیدآفرینی و بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اولویت و سرفصل برنامه‌های هفته دولت در استان مازندران است.

 سید محمود حسینی‌پور روز شنبه در نشست شورای اداری مازندران که با حضور ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور درمحل سالن استانداری برگزار شد، افزود: در هفته دولت امسال برنامه‌های متنوعی در استان تدارک دیده شد که با افتتاح طرح‌های مختلف به طور حتم مردم حلاوت آن را خواهند چشید.
وی خاطر نشان کرد: شهیدان باهنر و رجایی اسوه و الگوی مدیران و کارکنان دولت برای خدمت خالصانه به مردم بودند که باید تمامی مسوولان از این شخصیت‌های ارزنده ایران اسلامی برای تحقق آرمان‌های انقلاب الگو برداری کنند.
استاندار مازندران تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر پایه گذار انجام کارخداپسندانه در کشور بودند و آنان به ما درس ایستادگی در برابر ظلم و تلاش برای افزایش آبادانی در کشور آموختند.
حسینی‌پور با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در مازندران، گفت: در این هفته مدیران دستگاه‌ها بیش از پیش برای حل مشکلات استان با حضور در کنار مردم، پاسخگو خواهند بود.
استاندار مازندران تاکید کرد: با توجه به شعار دولت سیزدهم که دولت مردمی است، محور برنامه‌های هفته دولت نیز مردم هستند.
وی ادامه داد: برای اولین بار تعداد زیادی از مدیران استانی در بین مردم خواهند بود تا اگر مردم ابهام و یا سوالی داشته باشند، در قالب حضور در مساجد و افتتاح طرح پاسخگوی آن‌ها باشند.
حسینی‌پور افزود: از جمله برنامه‌هایی که مدیران و یا معاونان استانی بی‌واسطه بین مردم حضور خواهند داشت، نشست‌های تخصصی مانند جلسه با نخبگان استانی، نشست با اهالی رسانه و مطبوعات و حضور در نماز جمعه خواهد بود.
دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به‌ دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رییس‌جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به‌ نام هفته دولت نام‌گذاری شده‌است.
تداوم خدمت به سیل زدگان
حسینی‌پور در ادامه با قدرانی از تلاش‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه در گره‌گشایی از دغدغه‌های سیل زدگان غرب استان در هفته‌های گذشته، خواستار تدوام این خدمات به مصیبت دیدگان شد.
استاندار مازندران تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در هفته‌های گذشته با جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف استان پای کار بودند و آنان با پویایی که داشتند ،نشان دادند که مسوولان جهادی این دیار همواره دغدغه رفع گرفتاری‌های آحاد مردم را دارند.
وی اضافه کرد: توسعه فضای مجازی در استان مازندران در اولویت است و به طور حتم برای تقویت زیرساخت ها برای رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار در این حوزه تلاش خواهیم کرد.
استاندار مازندران اضافه کرد: کارگروه ویژه فضای مجازی در استان فعال شده است و به طور حتم از تمامی فعالان این حوزه با همراهی دستگاه های اجرایی مربوطه نهایت استفاده را خواهیم برد.