افتتاح شرکت کشتیرانی خزر در مازندران و به آب اندازی کشتی بزرگ کانتینربر “کشتی سازی صدرا”

با حضور استاندار مازندران و مسوولان کشوری، استانی و شهرستانی، شرکت کشتیرانی خزر در مازندران افتتاح و کشتی بزرگ کانتینربر «کشتی سازی صدرا به آب انداخته شد.

به گزارش خبرنگار عصربانوان،  سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران ، امروز( ۱۷ آبان) در آیین افتتاح شرکت کشتیرانی خزر در مازندران و به آب اندازی کشتی بزرگ کانتینربر «کشتی سازی صدرا» اظهار کرد:  افتتاح دفترکشتیرانی خزر در مازندران و نتیجه فعالیت های تحول گرایانه شرکت صدرا که در طول یکسال اخیر تحولات خوبی شاهد بودیم و اتفاقات مهمی رقم خورد.
وی افزود: تقارن این‌مراسم و سیاست های راهبردی امور دریایی توسط رهبری را به فال نیک میگیریم و شاکریم که در طول مسیر سیاست های رهبری و نظام‌حرکت می کنیم.
استاندار مازندران یادآور شد : به دلیل موقعیت، با فعال کردن کریدور شمال به جنوب با سه بندر امیرآباد و نوشهر و فریدونکنار و سه فرودگاه ساری، نوشهر و رامسر مهمترین بستر فعالیت های اقتصادی شمال کشور را در اختیار دارد.

حسینی پور يادآور شد: پتانسیل بالای نیروی انسانی، دانش و فن آوری بومی، تولیدات محصولات کشاورزی،  ظرفیت های بالا و نهفته گردشگری که نیازمند احیاست و توسعه مراودات تجاری با کشورهای همسایه در دستور کار است.
وی خاطرنشان کرد: تجار مازندران باید ورود کرده و محصولات صادراتی کشور را از طریق بندرامیرآباد ، نوشهر و فریدونکنار منتقل شود با توجه به ظرفیت ریلی کشور در بندرامیرآباد باید تحولات بزرگ ایجاد شود.

استاندار مازندران  افزود: ظرفیت کشتی سازی صدرا برندی برای کشور است و وجود جوانان متخصص و متعهد و انگیزه بالا می تواند آینده شرکت را توسعه بخشد و روزی برسد که ۵ هزار نفر مشغول فعالیت شوند.
حسینی پور افزود: سفرهای دریایی دارای جذابیت است و باید به فعل تبدیل شود و یک کروز دریایی برای سفرهای دریایی در خزر نداریم و باید به روز شویم و باید تحولات مهم ایجاد کنیم تا در مسیر تحولی مازندران در حوزه دریامحور گام برداریم.